wtorek, 3 czerwca 2014

Jesienny czy wiosenny strój dnia?

Za oknem pogoda nie dopisuje, ciągle pada, jest pochmurno i zimno. Daltego mój dzisiejszy strój pasuje bardziej do aury jesiennej. 
Uwielbiam moje czarne woskowane  rurki z Bershki, przede wszystkim za to , że pasują do wszystkiego.  W wersji eleganckiej można je nosic z białą koszulą i szpilkami, sprawdzą sie również na imprezę z jakimś fajnym topem, ale ja najbardziej lubię je w wersji casualowej z t-shirtem, bluzą lub właśnie jeansową koszulą, do tego trampki, albo moje zamszowe koturny.


Na wierzch założyłam parkę, którą kupiłam w ciuchlandzie za 9 zł :)


Jako, że wybieram się na uczelnie zabieram dużą torbę, do której wszystko sie zmieści


Koszula George
Spodnie Bershka
Kurtka Fishbone kupiona w ciuchlandzie
Buty Primark
Torba Parfois


Pozdrawiam
Trysza

1 komentarz: