środa, 4 czerwca 2014

Black & white

W ostatnim czasie nie mam ochoty na kolory, najlepiej czuje się w ubraniach  w kolorze białym i czarnym.
Mój dzisiejszy strój dnia jest prosty i klasyczny. Woskowane czarne spodnie, do tego bluza z H&M biała w czarne paski, wszystkiego dopełniają baletki oraz biała torebka.


Spodnie Bershka
Bluza H&M
Buty i torebka CCC


Wracając do domu zrobiłam małe zakupy spożywcze w Tesco, ale przy okazji na dziale odzieżowym znalazłam te piękne spodnie pidżamowe w promocji z 50 zł na 35 zł, nie mogłam się oprzeć.


W Rossmanie kupiłam te dwa lakiery do paznokci piękny czerwony Rimel i bardzo ciemną czekoladę Manhattan, oby dwa schną w 60 sekund, sprawdzimy czy to prawda. Kosztowały w promocji ok. 7 zł


I oczywiście truskawki którymi zajadam się nonstop :D

 Pozdrawiam
Trysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz