piątek, 27 czerwca 2014

Haul zakupowy

Zaczął sie okres wyprzedaży, więc warto rozejrzeć się za promocjami. Jednak jak narazie w sklepach nie znalazłam jakiś mega promocji, zazwyczaj to 20-30%. Ale skusiałam się na parę rzeczy głównie sukienki.


Ta sukienka skradła moje serce, ponieważ jest w super kolorze, który podkreśla opalenizne, ma bardzo fajny krój nie jest obcisła, ale ładnie eksponuje sylwetkę, poza tym jest z przyjemnej mięciutkiej tkaniny.
Reserved 99,90


Sukienka o bardziej sportowym kroju. Badoba mi się długośc tej sukienki, jest za kolana.
Będzie fajnie wyglądała do trampek. 
Cropp z 59,90 na 39,90zł

Lekka kurtka puchowa idealna na chłodniejsze letnie wieczory. 
Zastanawiałam się już nad nią jakiś czas temu, ale nie byłam przekonana do koloru.
Jak wiecie najlepiej czuje sie w kolorach ciemnych lub w bieli czy w beżach.
Ale ta kurtka jest tak słodka, że nie mogłam sie oprzeć, dodatkowo była przeceniona.
Stradivarius 129,90 na 99,90

Baletki z Aldo były przecenione z 179,90zł na 59,90, do tego sa bardzo wygodne i mięciutkie

Pozdrawiam Trysza

1 komentarz: