środa, 29 kwietnia 2015

Pastelowo

Co roku w okresie wiosennym stawiam przede wszystkiem na pastele. 
Kolory w tonacji pastelowej pasują zarówno brunetką jak i blondynką. Ja najbardziej lubię te które wygladaja na trochę "zabrudzone" np. pastelowy: beżowy, khaki, pudrowy róż, kolor cielisty itp.



Moja dzisiejsza stylizacja utrzymana jest w tonacji pastelowej. 
Sprawdzi się idealnie na co dzień np. na zakupy, uczelnie, czy spacer. 
Podstawą stroju są przetarte boyfriendy w stylu boho, do tego zamszowy pasek i botki na delikatnym obcasie. Na góre wybrałam zwykły szary top i różowy sweter.



Skórzane botki, bardzo wygodne pasują na różne okazje, idealne na okres wiosenno-letni np. do delikatnych sukienek czy jeansowych szortów. Ja swoje kupiłam w CCC (kolekcja Lasocki) korzystając z znżki 40% dla klubowiczów  na wszystkie letnie botki i kozaki.


 Znajdź psa :)


Zamszowe łaty na kurtce w połączeniu z butami i pasakiem tworzą spójną całość do tego duża czarna torba (choć od dłuszego czasu poluje na torebkę z frędzlami w odcieniu karmelu :))


JEANSY RESERVED
SWETER ZARA
KURTKA ORSAY
BUTY CCC
TOREBKA PARFOIS

Pozdrawiam
Trysza

3 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądasz, obserwuje i zapraszam do siebie ;-) Mam prośbe poklikałabyś u mnie w linki do ubrań, bardzo mi zależy na współpracy z tym sklepem ;-) http://olaholly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Twój Blog jest bardzo ciekawy już dodałam do obserwowanych :)

      Usuń