piątek, 24 października 2014

Jesienny OOTD Torebka Wittchen

Za oknem zrobiło się już naprawdę chłodno, ale przy tym słonecznie. Dlatego stawiam na cieplejsze stroje ale z akcentem kolorystycznym. Ostatnio mimo mej niechęci do koloru czerwonego zagustowałam w jego odcieniu ale bardziej pomarańczowemu. 
W chwili obecnej w sklepach mamy spory wybór rzeczy własnie w kolorze pomarańczowej czerwieni, jest to kolor który szczególne pasuje brunetką. Jednak należy go łączyć z barwami bardziej neutralnymi np. czernią, szarością czy beżem, albo w wersji total look. 
Ja swoją spódniczkę zestawiłam  z koszulą jeansową, czarnymi rajstopami oraz skórzaną kurtką, do tego złote dodatki i botki na wysokim obcasie.

Koszula Ciuchaland 9zł
Spódniczka Mohito 99 zł
Rajstopy H&M 29 zł
Botki CCC 130 zł
Torebka Wittchen Lidl 250 zł

Kurtka H&M ok 200zł

Szalik H&M 59,90

 Torebkę kupiłam w Lidlu, jestem z niej bardzo zadowolona jest solidna  starannie wykonana, tylko dosyć ciężka, mam nadzieję, że mi długo posłuży

Kurtka ramoneska z baskinką, idealna do bardziej kobiecych stylizacji, ale jednocześnie rockowa i bardzo wygodna.

Pozdrawiam
Trysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz